Wijziging centrale inkomhal: info – raadpleging – opname

Kom je voor een raadpleging? Dan kan je terecht aan onze centrale balie in de inkomhal. Zij melden je aan en wijzen je de weg naar de juiste wachtzaal. 

Kom je voor een (dag)hospitalisatie? Vanaf vandaag moet je je aanmelden via de digitale kiosk en word je vervolgens ingeschreven door één van onze collega’s in de loketten.

Kom je iemand bezoeken en vraag je je af op welke kamer hij/zij verblijft? Of heb je een andere algemene vraag? Dan kan je ook terecht aan onze centrale balie in de inkomhal. 

Wat houdt dit concreet in voor jou?

- Aan het algemeen onthaal word je ingeschreven voor een raadpleging en kan je als bezoeker eenvoudige informatie verkrijgen zoals bv. een kamernummer, bezoekuren, aanvraag abonnementen, info over je parkingticket, de weg naar, … 

- Kom je voor een geplande (dag)opname? Dan dien je eerst een ticket te nemen via de nieuwe digitale kiosk. Nu ben je aangemeld en moet je je nog laten inschrijven door de collega's aan de opnameloketten. Om het wachten vlot te laten verlopen, neem je je ticket met volgnummer uit de kiosk en neem je rustig plaats in de nabijgelegen wachtzaal (die zich bevindt aan de rechterkant van de kiosk). Als jouw volgnummer op het scherm verschijnt, is het jouw beurt en mag je je begeven naar het juiste loket. De nummer van het loket verschijnt eveneens naast jouw volgnummer op het scherm.

Door deze veranderingen door te voeren in de inkomhal hopen we de wachtrijen voor zowel patiënt als bezoeker zo kort mogelijk te houden.